pank!

Hejhallå, är hemma nu. Promenaden till simhallen imorse gick hur bra som helst. Såg att man kunde träna där också, så ska nog göra det nångång=)

På badhuset fick vi i alla fall se hur en livflotte sprängs, och sedan skulle vi vända på en sån i vattnet, HELT själv. Haha, men det gick rätt bra, det var inte så svårt. Vi skulle även hoppa från femmans trampolin med flytväst, det gick också hur bra som helst. Det var nästan roligt så jag och Matilda hoppade en gång till :D

Och imorgon åker jag till sundsvall till kristin och sover över, ska bli kul :D Har sovmorgon ända till halv ett på torsdag! Det är bara det att jag kommer ha max 6 kr kvar efter allt detta jag ska göra... Men det klarar jag mig ju lätt på tills på fredag ;D

nu ska jag duscha, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0