snart hemma :D

Varit på skolan i endast 1,5 timme idag! Eller vi var inte ens i skolan. Vi fick vara nere vid skolfartyget Topaz och kolla. Det var rätt litet men endå rätt stort inuti. Fick även testa nån livräddningsgrej som man använder om nån fallit överbord? haha. Hann gå till Lidl och handla också, så nu har jag typ frukost för nästa vecka, goodie.

Kvart över fem ska jag och Matilda på simhallen på bodypump, hoppas det blir kul, det var aplängesen sist! Träningsvärk i en vecka efteråt lär jag också få...



När jag kommit hem därifrån är det bara att börja tvätta... Och sen plugga inför provet imorn... Och sen packa inför hemresan imorn... Bara en massa tråkiga saker, så jag kanske ska baka muffins eller något emellan? Då blir nog allt roligare :D Också får jag inte glömma idol =) ska bli skönt att åka hem imorn i alla fall...

Saknar Jogge hur mycket som helst!!! träffas imorn som tur är! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0