Tisdag

Nej, har inte orkat skriva... Orkar inte mycket alls faktiskt!

Imorse då jag var stressad och skulle snabbcykla till skolan så kom jag ut och insåg att det var punka på cykeln! Fittjävla skit tänkte jag också fick jag gå. Hann gå den ca 30 minuters långa turen på endast 15 minuter. Var ganska trött då jag kom fram till skolan, haha. Men jag kom dit i alla fall, huvudsaken det. Skulle behöva laga cykeln, så jag slipper gå, men har ingen aning om hur man lagar cyklar?

Älsk kom i alla fall igår. Och Sofie flyttade in imorse.  Har haft verkstad hela dagen idag. Det var inte så kul... Men imorn slutar jag halv 12 i alla fall och det äger :) Hela nästa vecka blir ännu bättre, ska bara ha livräddningskurser, inga lektioner med andra ord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0