vill vara hemma

Hej! Idag började vi att elekton-svetsa. Det var ingenting för mig insåg jag. Lyckades få hela grejjen man svetsar med att börja brinna! Fick verkligen panik, trodde jag skulle dö, haha. Men senare fick jag till det rätta knycket, så att säga, och det började gå lite bättre;) Men det här var ändå verkligen ingenting för mig... Allt är varmt och hett och man kan bränna sig jättelätt. Samtidigt som det sprätter eld och man ska väl bara vara glad att håret inte brunnit upp än:P Tur att man inte behöver göra sånt när man jobbar på däck i alla fall! Då hade jag verkligen börjat undra vad jag gett mig in på...


Just nu önskar jag att jag var hemma hos älskling som fyller år <3
Det suger verkligen att jag inte är det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0