är så trött

Åh hade tur att jag tog mig upp ur sängen imorse. Var så jävla trött! Ville bara sova vidare. Men det är eeeen vecka kvar nu. Typ. Nästa vecka är inte så viktig.
Idag är det specialidrott och svenskaprov. Hoppas provet går bra, jag har inte pluggat så mycket :/ Det handlar om upplysningen som fanns på 1700-talet, hmm låter kul va? VEM BRYR SIG!

Jaja, hoppas dagen blir kort så jag får åka hem två! Vill inte missa project runaway klockan fyra och Ung och bortskämd klockan fem. Missade ung och bortskämd igår så det är tur att det går repris!

Längtar till helgen. Ska till stan/birsta med jogge och hans family. Bra! Behöver verkligen några nya snygga kläder. Kanske nått att ha till nyår? Ja jag måste leta helt enkelt! Ska dessutom köpa de sista julklapparna. Det är inte lika kul att gå på stan efter skolan, då är man alltid stressad till något tåg eller så.

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Lucke

Lucka 7 har öppnats i min julkalender på bloggen. Var med och tävla om valfria smycken :)

2010-12-07 @ 07:04:05
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0