ARG, BESVIKEN, LEDSEN

Japp! Idag kom min väska. Men jag blev besviken. På bilden är alla stålgrejjer silver <3 men i verkligheten var allt guld?! Kul skämt h&m, jag är allergisk mot svart+guld! (inte på riktigt men...) Jag gillar verkligen inte kombinationen svart och guld i alla fall. Silver hade varit såååå perfekt. Som på den här bilden.



Ååh, underbar! Man kan ju undra vad det var för väska jag fick istället?
Men tror det eller ej, jag tror nästan jag ska behålla den ändå. Den är perfekt storlek och trots allt fortfarande svart som jag ville ha den och jag tror inte jag kommer hitta någon bättre. Men jag blev som sagt riktigt besviken. Den hade varit SUPER snygg med silver som på bilden. Men med guld blev den bara snygg. Aja.

En annan sak som gör mig ARG BESVIKEN och LEDSEN är att på skopunktens hemsida står det att om man beställer skor mellan perioden 7-10 december så kan leveranstiden ändras till 7 arbetsdagar pga inventering. Det betyder att mina älskade skor inte kommer hinna komma innan gymnasiefesten. Och då var det nästan ingen idé att beställa dom! Så dåligt... Och dom är slut i Birsta som sagt. Vad jobbigt livet kan vara ibland!
Här är skorna som jag VILL HAA!!!!!!!:



Bra, nu har ni fått ett alldeles för långt inlägg om allt jag är frustrerad över just nu, great.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0