birsta vecka

Hej, använde ingen dator igår så då blev det inget blogginlägg tyvärr. Följde med jonna som klippte sig efter skolan och sen åkte vi på birsta en sväng! Inatt har jag sovit 10 timmar, skönt! Men det känns inte så dåligt nog.

Åker tåg nu, när jag kommer fram ska jag till jogge direkt, hjälpa han med tvätten lite och kanske äta middag där! Sen hem ett tag :) Funderar på att beställa ett par skor från skopunkten. Dom är slut i 38 på birsta så kanske bäst att skicka efter. Bara det att jag inte vet om jag ska ta 37 eller 38?? Sist jag beställde skor därifrån i storlek 38 var de stora som ballonger (bra jämnföring där). Så jag har ingen aning om vilken storlek jag ska ta nu. Vill ju inte beställa fel! Känns som att jag ligger mittemellan... 37,5 vore bra.

Jaja, har jämt sko/kläd/jack problem. Börjar bli lite less på det! haha.

På lördag ska jag till Birsta för trejde gången den här veckan. Ska dit med jogge och hans family. Perfekt! Måste hitta nått snyggt att ha på mig på gymnasitefesten som jag ev ska på nästa vecka. Kläder, kläder, kläder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0