försenad

Jahapp, då klassen börjar lektionen halv nio så börjar jag min väg till skolan. Som tar ca en och en halv timme. Bra Linnéa! Men när jag vaknade halv 6 imorse så hade jag sovit 4 timmar. Kunde inte somna inatt!! Så irriterande. Kanske beror på att jag sov så mycket igår natt? haha. Så jag ställde i alla fall fram klockan två timmar och somnade om! Då vart jag mycket piggare, skönt! Hoppas i alla fall att det inte gör så mycket att jag kommer en och en halv timme sent, haha. Tågen går ju inte så ofta synd nog!

Idag är det äntligen fredag! Jag hade fredag igår. Känns som att jag gått en dag för mycket den här veckan, konstig känsla, haha... Längtar tills imorn! Då blir det birsta wiith mai boiifriäänd!



En helt vanlig soptunna i tunisien...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0