gymnasiefest

Okej, nu får jag skärpa mig lite! Men har faktiskt inte suttit vid datorn eller vid internet på hundra år. Har inte haft tid.

Nu är äntligen den här jävla sista skolveckan över! LOV!!
Igår var sista dagen, då försov jag mig eftersom att klockan inte ringde (fattar inte varför?!?!). Men jag kom dit lagom till lekar och fika! På eftermiddagen fick vi se på esteternas julshow på tonhallen, riktigt bra faktiskt!

Efter skolan stannade jag i stan och väntade in Kricki, och på kvällen gick vi på en gymnasiefest med madde och jenny. Kul var det faktiskt! Kanske kommer någon bild...

Dom här skorna hade jag på mig.
Från skopunkten. I love them! Men måste tyvärr limma på dom idag, en klack har lossnat och lite annat har gått sönder :(

Idag är det fjärde advent tänkte jag skriva
men det är inte alls för det är imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0