möss

Nej förlåt, nu har det varit för mycket sko trams i bloggen! Ska skärpa mig lite, haha.

Hann med en fika med på wayne's idag efter skolan med tjejerna i klassen, vart en snabbfika men det var mysigt ändå. Chaite och sånt! 

Det vart en snabbfika p.g.a att jag var smart och kom på att mina kusiner
från matfors skulle till oss i ånge idag så jag ringde min faster och hörde om jag kunde få åka med, istället för att behöva åka tåg hem från skolan. Så hennes man hämtade upp mig i stan och snipp snapp snut så kom jag hem en timme tidigare än vad tåget skulle gjort. Skönt! Vi slutade alltså halv 12 idag. Kom hem halv 3.

Efter det följde jag med dom hem till farmor och farfar där vi fick hembakat tunnbröd (godaste som finns) också lärde farmor mig hur hon tovar sina små möss. Det verkade faktiskt roligt!



Dom här små gör hon och säljer på hantverkstan i Ånge. Kanske skulle försöka göra en jag med?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0