musik musik musik

Happy girl! Laddade nyss hem Dj Mebbes nya album för december. Det kom egenligen ut för typ en vecka sedan men har inte haft tid förän nu. Där finns i alla fall allt man vill ha. Månaden är räddad! Han gör ett helt album med nya låtar i typ dance, club, rnb m.m. Älskar ny musik, hatar gammal musik. Kan inte säga just precis varför, men jag brukar oftast lyssna så mycket att jag blir less och vill ha något nytt. Har aldrig haft en speciell favoritlåt, det funkar inte helt enkelt. Har favoritlåtar för stunden bara. Och då jag lyssnat för mycket på den vill jag aldrig höra den igen och så fortsätter det. Så ny musik i mitt hjärta!! 

Dj mebbes nya, I recommend it!
http://thepiratebay.org/torrent/6022368/DJ_Mebbe_-_29_-_December_2010_(PROMO_Hiphop_R_amp_B_Reggaeton_Slowja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0