pluggis

Är stolt över mig själv! Har nyss pluggat matte i prick en timme. Måste fräscha till minnet lite tills provet imorgon, hoppas det går bra! Sjukt skönt att imorgon är den sista "riktiga" dagen för det här året!!

Är i lägenheten i stan nu. Har haft fotbollstunering med skolan idag, det gick sådär för oss, kom femma eller något, inte ok! Jag missade alla chanser jag hade tror jag, det går jämt dåligt för mig på den där cupen, it suck's.

Efter cupen gick jag på stan ett tag och fixade nästan de sista julklapparna, har en kvar. Fixade även biljetter tills på gymnasiefesten på fredag. Hoppas på skoj!!

Imorn åker jag bil hem från skolan med pappa, oh vad skönt! Har naturkunskap och matte. På torsdag är det bara volleybollturnering för idrott/hälsa klasserna och på fredag är det massa trams som fika, film och julkonsert. SÅ SNART ÄR DET LOOV!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0