shopping

Hello hello!

Bestämde mig lite fort för att följa
med några fina vänner till stan imorgon också! Då ska vi se om jag får tag i allt jag tänkt mig. Man kan ju hoppas! Får se om det blir birsta eller stan. Ska till birsta på torsdag så det spelar ingen roll egentligen. Men det hade varit nice att åka på monkis rea i birsta! Den brukar vara värd en titt.

Tänkte handla lite nya kajal pennor
och en ny neccessär också. Fräscha upp smink väskan lite så det blir en bra start på det nya året ;)

Härom dagen tänkte jag vad jobbigt det nya åre
t blir! Har ingenting att se fram emot?! Sen kom jag på att jag snart fyller 18 och att det snart är gymnasiefest igen. Roligt! Men då jag tänker på att skolan snart börjar igen vill jag DÖ!!!! DÖÖÖ!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0