söndag

Åh, nu är det bara att hålla ut. En jobbig vecka kvar, innan sista veckan kommer. Den brukar alltid vara slapp med film och sånt. Sen jullov! Har prov på tisdag och rapporten ska vara klar på torsdag. Det ska bli så skönt då det är över!

Ska dessutom åka bil imornbitti till stan. Sjukt skönt! Ska åka med Jonna, klockan 7... Istället för tåg klockan 6. Bra start på veckan! :D

Börjar halv 9 imorn och slutar 10 så då vi slutar ska jag och tjejerna i klassen åka till birsta för lite julshopping. Vet dock bara en julklapp jag ska köpa. Är mer sugen på att köpa nått snyggt festplagg till mig själv, eller ett stort halsband! Kommer väl antagligen bli så också... Julklapparna får helt enkelt vänta! 



Snart ska jag promenera till pälsk, kanske är bra att röra på sig en gång om dagen i alla fall, haha. Har bara slappat idag! När jag kommer dit ska jag i alla fall spela lite tv spel och se på gossip girl + vem kan slå filip och fredrik. En helt vanlig söndag alltså!

vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0