tv jävel!

Hello! Har städat hela jogges lägenhet idag, bra blev det! Skönt att det är gjort nu, då kan jag slappna av :D

Ska strax dit och se på gossip girl, om tvn fungerar, blev nått fel igår, någon sladd eller något som inte satt i (fattade inte) men nu sitter den i också står det typ "vänta medan det laddar, detta kan ta några minuter". Det har stått så ca HELA dagen så man undrar hur fan dom på telia räknar sina minuter... Aja, om det inte fungerar nu heller blir det väl film! Och Ben and jerrys. Det får vi inte glömma!

Imorgon ska jag till farmor och baka tunnbröd. MUMS! hur gott som helst blir det då man bakar själv. Nice! Har en fullspäckad vecka denna vecka. Imorn bak, på tisdag ska jag till stan med mam & pap och på onsdag ska vi fira min moster. Sedan är det torsdag=dan innan julafton. Det är snart julafton med andra ord! jippie! Känns dock inte så. Har kanske blivit gammal eller något?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0