tvåtusenelva

Hellu! Vart stan idag igen som sagt. Gjorde bara av med 350kr i pengar men fick ändå med mig tre tröjor och ett par byxor hem. Bra jobbat! Fast jag hade i och för sig presentkort också, hehe. Köpte i alla fall ett linne på monki, skjorta på h&m, byxor på rut m.fl och en blus på bikbok. Är nöjd! Kanske ska knäppa kort på allt nån dag? Har köpt fem tröjor denna vecka! Sjukt bra ju. Men jag hittade inget snyggt att ha på mig imorgon, får väl använda något gammalt och min fantasi helt enkelt...

Ska laga middag och vara hemma imorn!
Fira med jogge och förhoppningsvis bella och alex. Kanske spela lite wii eller så, blir nog trevligt:)

Tänk att det är nytt år snart! 2011...
Hoppas att det blir ett roligt år, men det tvivlar jag inte en sekund på för jag fyller ju 18 !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0