dreams

Hej. Fyndade lite på rean trots allt. En vit skjorta och ett snygg halsband. Köpte även en stickad tröja som inte var på rean men som ändå bara kostade 199. Fattar fortfarande inte hur den kunde vara så billig! Köpte även lite småkrafs på h&m. Har ingen bra kamera att knäppa med så det blir inga bilder. Kanske skulle önska mig en då jag fyller 18? Fast jag önskar mig alldeles för många dyra saker redan!! En GHD plattång, en onepiece, ett kinect, massa pengar och nu en kamera. Dream on linnéa! Dags att skaffa ett jobb kanske?




Jaja, imorgon blir det stan igen! Men denna gången birsta med joggish. Bra! funderar på att köpa ett par dyra, snygga jeans. Studiebidraget kommer ju imorgon! Inte så smart att handla upp allt på en gång kanske. Då blir hela januari jävligt tråkig, haha. Har inte så mycket andra pengar kvar. Vart tar allt vägen?! Men jag behöver faktiskt ett par nya byxor! Jag har ju en massa presentkort på h&m, hoppas det finns något där! :)

Nyår blir.. ? Ja, lugn. Hade velat gjort någonting men alla, precis alla ska ju till vemdalen. Kul att hela byn Ånge byter ställe att vara på... Hade ju kunnat åka jag med, men har ingen skjuts? boende? Och alla har redan fixat. KUL! Så jag ska vara med min pojkvän som alltid finns då man behöver han! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0