kallt!!

Nej, den här dagen började inte bra! Somnade nog inte förän halv 2 inatt? Men konstigt nog har jag inga problem med att kliva upp kvart över fem på morgonen endå? :S Fast skulle mer än gärna ligga kvar....

Sitter på tåget nu och det är freeeezing cold. Fryser ihjäl? Frös redan ute och det är fan lika kallt här inne, det suger, hatar tåg!!! Lovar er att det är minusgrader!

Idag ska jag köpa nya skor för mina stövlar har gått sönder :( Får se om jag hittar några snygga.... Skönt iaf att jag slutar halv 12 :) Kommer dock hem 3.... Kanske ska följa med jogge på spinning?

Gårdagen spenderades med älsk såklart, vi myste, åt på knuten och gick på bio, vi såg "farsan" riktigt rolig faktiskt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0