update

Hej! Har ingen lust att blogga längre, känns som att jag har fullt upp ändå. Men ibland tar jag tag i det och det här är en sån dag;)

Har tre prov nu de närmaste tre dagarna. Otroligt roligt tycker jag! (eller inte alls kul) Fick tillbaka matteprovet idag, fick G- på det. Har aldrig hänt förut, sjukt faktiskt men det var väldigt svårt!! Är glad att jag klarade det iaf, bryr mig inte så mkt annars :)

Ska snart ta en varm dusch, använda en ny hudkräm och ta på mig myskläder :D Sen måste jag plugga. Kör nog på engelskan ikväll. Och kanske lite medicinsk grundkurs... Psykologin har jag ingen lust att lägga ner energi på, på grund av läraren, suck!

Var och solade idag, kände mig alldeles för blek innan alltså! Vart lite bättre iaf :) Jag gick även till konsumfiket och frågade om sommarjobbet de sökte. Såklart skulle man vara 18 för det. Helt meningslöst att vara 17 ju!! Eller jag är inte ens 17 än, men om en vecka :) den sjuttonde för sjutton ;)

Efter att jag har pluggat ska jag gå till älskling, känns som att de var 100 år sen vi var med varandra! Men det stämmer såklart inte :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0