you and your boyfriend

Vad heter ni? Linnéa och Giorgios
Hur träffades ni första gången? På en fest skulle man kunna säga, annars grannar :)
Hur länge har ni varit tillsammans? snart 11 månader
Är ni förlovade? nej
Har ni barn? nej!
Har båda körkort? nej, ingen av oss:)
Kommer du ihåg er första kyss? det e klart!
Vem sa "Jag älskar dig" först? Jogge :)
Vem är äldst? jogge!
Vilka stjärntecken är ni? jag är vattuman och han våg
Vem fyller först på året? jag gör det :)
Vem är längst? älsk :)
Vem sjunger bäst ? har aldrig hört han sjunga? haha
Håller ni i handen på stan? aa :)
Kände ni varann innan ni blev ihop? nej, men han hade spanat på mig rätt länge, haha
Vad har ni gemensamt? mycket!
Har ni någon speciell låt? hmm... "i gotta feeling" :)
Har ni några "fri kort"? haha neee
Har ni varit i någon annan stad med varandra? Japp, sundsvall, östersund, härnösand typ =)
Har ni varit utomlands tillammans? japp :D
Vilket är ert bästa minne?  när vi var utomlands :D
Vem lagar bäst mat? jaaag definitivt
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? myser, kollar på tv, och sen sover, haha
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? aa såklart!
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? nepp husen brevid ;D
Brukar ni bråka? njaa, det har väl hänt!
Ringer eller SMS:ar ni mest? smsar tror jag
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? allting:)
Brukar nån av er prata i sömnen? haha, aa jag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0