allt e grått!

Konstigt att några läsare ändå stannar kvar trots att jag aldrig skriver längre! Jag tycker inte att det är kul längre, men jag ska skärpa till mig. Ska även skärpa mig med mig själv lite grann, ta hand om mig själv lite bättre. Just nu känner jag mig bara lat, trött, tråkig och trist! Fun life, huh?

Imorn börjar i alla fall skolan, ska bli jävligt skönt att få igång lite rutiner igen. Har typ inte gjort ett skit på tre veckor, hur lyckas man? Men jag tycker faktiskt att det är rätt skönt att inte göra någonting och typ ladda upp lite. För nu börjar ju skolan igen och då är det inge smart att lata...

På fredag börjar jag träna fotboll igen! Ska bli jävligt skönt, det var längesen jag tränade regelbundet, haha. Ska träna med Alby i alla fall. Hoppas det blir kul... Annars har jag ett alternativ till, Torpshammar, som börjar träna på söndag. Fick ett sms om att dom hade träning då, men jag har så gott som bestämt mig för Alby.

Men nu tänkte jag fixa till bloggen lite så jag kanske får lust att skriva mera. Det är rätt kul kom jag på nu.



Bild från mittis på juldan. (jag ser ut som ett monster) Det är såklart extra kul att komma in då man egentligen inte får ;) Vi tackar Madde för hennes röda läppstift så vi kunde måla av stämpeln, haha.

Kommentarer
Postat av: madde

hahahahaha! var så lite :P

2010-01-13 @ 19:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0