det var ett tag sen

Oj, det var verkligen skitlängesen jag skrev här! Har varit fullt upp med långa dagar med skola och tåg och sedan träning på det... Kika in här istället http://eljj.blogg.se, det är jag och tre tjejer till;)

Ja men just nu gör inte mycket alls... Sitter hemma hos grannen (<3) och kollar på film. Har nyss tagit ett bad :) Vi har ätit marängswish och chips, haha. Kände att jag behövde det! Mysigt! Har inte gjort ett skit på hela dagen och det lär bli samma imorgon. Rätt tråkigt tror jag? Det enda jag ser fram emot är Johan Falk filmen på kvällen, då är det inte mycket inte!

Men nu ska jag lägga ifrån mig datorn och försöka komma in i filmen som jag missat tio minuter av, wish me luck!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0