har rätt tråkigt

Tjabba!
Har haft en tråkig dag idag,
har suttit vid datorn, legat framför tvn och duschat. Funderar på att baka cupcakes senare? Har aldrig gjort det förut:) Men ust nu kollar jag på kocken på tvn i alla fall, mycket bra ;)

Imorn lär bli lika tråkig? Kanske ska passa på att plugga då det inte finns så mycket annat att göra...

Träningen igår var rätt jobbigt! Kanske för att jag är sjukt otränad nu?! Men skönt var det efteråt. Kände mig dock lite inslängd, haha, det är bara jag som kommer ny och börjar i Alby. Men det blir nog bra endå:) Vi har cup redan nästa söndag till och med :) Ska ha nummer 13, kanske lite otursnummer då jag kommer ny? haha, hoppas inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0