Irriterande lärare

Tjabba! Och grattis Emma på födelsedagen:)

Rätt lugn dag idag, men endå irriterande! Vi hade först engelska i en timme och sedan rast en halvtimme innan matten började. Men inte började den heller! Läraren satt av någon konstig anledning kvar i sitt arbetsrum hela tiden och kom aldrig på letionen?

Ingen ville såklart gå dit och säga till för då skulle hon säkert komma, men endå. Vad tänkte hon egentligen? Vi hade ju lektion, haha. Så jag hade kunnat åka hem 10.30 men jag väntade ifall att hon skulle komma... Och det gjorde hon såklart inte... Så jag åkte hem 14.10 istället. Jobbigt att vänta så länge och nu är jag hemma typ halv fyra istället för tolv. Aja, sånt e livet?

Idag hade jag tänkt träna pump. Så jag hoppas att det är pump idag? Dom har skrivit så konstigt på hemsidan, ingen kan ju ha förstått vad dom menade? Men det brukar vara pump på måndagar i alla fall så jag får hoppas på det bästa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0