köpköpköp!

Tjabba! Vad ska man göra idag då? Funderar på att ta en dusch och sedan lägga mig och läsa en astråkig bok som vi ska läsa på svenskan... Men det känns inte så lockande. Jag känner mig så uttråkad just nu faktiskt! Tror jag ska sminka mig, fixa håret och prova lite kläder, bara så att ni vet menar jag.  

Är inte ett dugg sugen på skola imorn i alla fall... Orkar inte kliva upp halv 6 igen! Men vad gör man?

Vill bara ha sommar, jättemycket pengar och en utlandsresa :) Ska spara typ 600 kr i månaden nu, det betyder att jag kommer vara väldigt snål! Men det är lätt värt det för att åka utomlands! Också ska jag sälja den här: http://www.blocket.se/vasternorrland/Snowboard___skor_25416902.htm?ca=4&w=1 Köp den gärna :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0