ont i huvudet

Mådde så dåligt då jag kom hem igår så jag orkade inte göra nånting. Tog alvedon och en varm dusch men hade fortfarande sjukt ont i huvudet. Somnade hos Jogge typ 9! Men han var faktiskt ännu värre, han somnade klockan 8, haha. Vaknade imorse och hade fortfarande ont i huvudet så jag sjukanmälde mig. Orkade verkligen inte åka till skolan. Det är så jobbigt att kliva upp på morgonen, åka tåg en timme och sen vänta en timme innan skolan börjar! Hatar det.

Idag har jag lite träningsvärk sen specialidrotten igår. Kan bero på att jag inte tränat nått på hela lovet! Men idag börjar första fotbollsträningen, jag längtar :D Ska bli sjukt skönt, hoppas jag får mer träningsvärk :D Annars vet jag inte vad jag ska hitta på idag? Mår bättre nu i alla fall och känner på mig att jag kommer ha tråkigt idag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0