paradise hotel

Hej!

Har inte gjort mycket alls sen jag skrev sist. Det var såklart inge pump idag... Men jag gick till träningshuset endå (följde med älsk som skulle på spinning med fotbollslaget:P) för jag tänkte sola! Men inte fanns det någon solarietid heller så jag gick till ica där mamma var och handla :) Efter det har jag tyvärr inte gjort ett skit. Snart kommer älsk hit och lånar duschen för han har inget varmvatten, haha, to bad.

Ikväll är det vi alla har längtat efter, paradise hotel!! ;) Efter det blir det sängen och sedan till att kliva upp halv 6 imorn... Ska nog åka buss imornbitti, börjar inte förän 9:) En bra sak är att det blir två fotbollsträningar imorn! Oturligt nog består en av bara fys, ;o





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0