söndag

Hej! Sitter här och gör ingenting, klev upp för ett tag sen. Somnade rätt tidigt igår som alla andra kvällar, kan det ha att göra med att jag kliver upp halv 6 varje dag kanske? Men så jävla roligt är det inte att somna klockan elva då man är hos älskling och kollar på film :P Hehe.



Igår följde jag med mam o pap till birsta en sväng. Dom köpte ny ugn och micro... Och jag fick ett par nya träningsshorts och lite doftljus =) Egentligen skulle vi + jogge ha åkte på bio (snabba cash) i stan men han jobbade :( Väldigt synd för jag hade velat sett den. Men får göra det en annan gång ist!



Idag är mitt lag på heffnerscupen, och jag fick inte vara med att spela för att jag inte hunnit bli inskriven, tråkigt men sant. Fast det hade nog inte varit så rolig att kliva upp och åka kvart i sex endå, så det var nog lika bra :) Idag ska jag hjälpa mamma att städa, roligt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0