tåg suger

Tjabba! Är sjukt less på tåg just nu. Igår vart jag lite glad och fick åka hem med 14.10 tåget, men så jävla kul var det inte för jag kom inte hem förän halv sex! Tåget slutade fungera så vi fick vänta och sedan hoppa av och byta tåg. Något arg jag var... Och hungrig... haha.

Och imorse då jag skulle åka till skolan 06.13 så var det såklart fel på det jävla tåget också. Kom fram klockan nio efter krångel och fick dessutom åka buss från Stöde. Funderar på om jag vågar åka tåg hem idag eller om jag ska åka buss? Kanske dumt att chansa för dom där tågen verkar värdelösa :P

Aja, har fotbollsträning ikväll i alla fall. Känner mig lite för trött för att träna men det blir nog träning ändå =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0