uttråkad till 100000

Huwwa vad jag har tråkigt! Till middag blev det pannkaka, inte jättegott kanske men orkade inte göra något annat :) Inte mina föräldrar heller för den delen:P Ska nog snart ta och diska (booooring) Vår diskmaskin är trasig så har inte så mycket andra val... Sedan ska jag pallra mig upp och lägga mig i sängen och läsa den tråkigaste boken i hela universum bara för att våran svenska lärare säger att vi ska. Jag skjuter fram det hela tiden men nu måste jag fan ta och göra det nångång!



Längtar tills ikväll då älsk kommer hit, vi ska sova hos mig inatt igen, det har nog inte hänt på tre månader! Så det ser jag fram emot ;D Men innan sovdags äre paradise hotel!! Ser fram emot det med;)

Ska bli skönt att kliva upp åtta imorn istället för halv sex i alla fall. Gillar dock inte att åka tåg! Spyr på det snart!! Men det är väl bara att bita ihop?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0