sommarlov

Sommarn flyter bara på... Är rädd för att den ska ta slut snart så jag ska njuta så mycket som möjligt :) Har mycket att se fram emot! Classic car week i rättvik, Rhodos, lägenhet i stan osv.

Ja, jag och jogge åker till Rhodos den 5 augusti! Ska bli såååå skönt. Tänk att det var ett år sen sist vi var utomlands :) Men nu ska vi åka och hälsa på hans pappa och hans släkt istället, det blir kul! ;D Hotellet ligger alldeles brevid stranden och barstreet, mitt i stan, perfekt ;D


Hotel Europa


Innan vi åker ska jag vara några dagar i Rättvik, på classic car week. Det suger att jag inte kunde vara där hela veckan, men måste nog säga att utomlands är lite bättre ;)

Och sist men inte minst så kommer jag ha en lägenhet i sundsvall till hösten! GREAT! Typ 100m från skolan. Kan inte klaga!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0