tisdag

Hej! Vill bara meddela att jag lever. Har dock ingenting att blogga om för just nu händer det inte mycket. Tar det väldigt väldigt lugnt bara. I förrgår spelade jag The Sims 3 i fem timmar till exempel, haha. Jag och jogge fick förresten hem kameran igår! Den var väl inte superbra men vi fick vad vi betalade för (599:-) och den går att använda i havet så det ska nog duga ;)

Tänk att vi åker nästa vecka! Så sjukt skönt. Och på söndag drar jag till Rättvik, det blir också kul! :D

Hittade förresten en väska i stan. En perfekt! Den var liten, svart med nitar på också hängde det kedjor på den, men dom tog jag bort för det vart mycket snyggare utan dom! Köpte även ett skitsnyggt armband för bara 25kr =) Också blev det ett linne och en collagetröja.

Ikväll blir det träning :D hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0