torsdag

Hej! Torsdag idag... det är så jävla tråkigt då det inte är sol ute längre, vart fan har den tagit vägen?? :(

Inatt hade jag Playa del sol marathon med jogge, haha roligt är det. Fast jag somnade efter ett tag, gick nog och la mig på riktigt vid 3 tror jag:P

Hoppas kameran vi beställt kommer snart! Fast det lär ju ta hundra år... Har även beställt en bikinitopp, jag lyckades hitta en bandeau bikini i min storlek :D Det kostade dock en helförmögenhet.... Hoppas den passar!

På lördag blir det nog stan. Ska handla en liten partyväska, och kanske lite höstkläder om jag hittar. Sjukt att det är höst snart. Har det ens varit sommar? tror fan inte det!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0