all night long

Hej! är dålig på att blogga, vet, men jag har inte tid!! eller så är jag bara lat.

Nu känns det att sommarn är påväg i alla fall! Ska bli så skönt då skolan är slut! Längtar tills allt skolarbete är klart. En sak som är ett stort minus är att det jämt blåser och är kallt i sundsvall där jag spenderar hela dagarna. För när man kommer hem till Ånge är det jämt vindstilla och skitvarmt? Blir så less! När man kommer hem halv 4 känns det som att det inte är lönt att ligga och sola direkt. suck.

Så imorgon ska jag sola stå solarium. Ja, man står upp i solariet, rätt läskigt att bli helt instängd i ett stående solarium, men vad gör man inte för lite bränna... svindyrt också!

Men, men, nu ska jag göra middag och ikväll gissar jag på att det blir pump. Det var inte igår! Ska bli skönt med lite träningsvärk.

Här är min nuvarande favoritlåt i alla fall, SOMMAR!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0