eleven.se

Hej, fixade headern lite somrigare... Men jag fattar inte vilken färg jag ska ha som bakgrund! Ingenting blir ju bra, kom gärna med tips :p

Idag hoppas jag på att mina saker från Eleven kommer. HOPPAS VERKLIGEN!! Orkar inte vänta längre! =)

Jag beställde detta:




Ett hårserum från Collistar 185:-





Body water från Aquolina 139:-, luktar kokos och vanilj, mmmm!






Mascara från Max Faktor, kostade bara 99:-
=)


Men nu ska jag tvätta mina vita converse med Vanish, dom börjar se katastrof ut! Hoppas dom blir vita nu istället för beiga!:)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Kanske ljus rosa/grönt

2010-06-23 @ 18:39:37
Postat av: Maja

ær serumet bra?

2010-06-23 @ 19:06:34
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0