första dagen på sommarlovet

Hej! Kom nästan nyss hem från sommarjobbet. Har ett kommunjobb, på bobergsgymnasiet, som vaktmästare. Jaaa, det är exakt lika roligt som det låter ;) haha. Förstår inte hur jag ska klara av 3 veckor till, gaah.

Fick i alla fall jobba med 3 killar och lyfta massa bord och stolar och flytta saker från ett rum till ett annat. Skitskoj!!!! ....... Fast jag tror det är värt 3000 kr? Men jag hade gjort typ vad som helst för ett annat jobb.. Men, men, fick ju ett i alla fall.

Inatt drömde jag att jag skulle slinga mitt hår, och istället för slingor så blev hela håret gul/orange. Väldigt snyggt var det, eller inte! haha, tveksamt om jag vågar slinga mitt hår nu, fick verkligen panik i drömmen, haha.

såhär vart det ;)

Ikväll ska jag på cirkus med Kricki, blir kul ;) (hon hade fribiljetter...)

Kommentarer
Postat av: kricki

Grattis! å snäll man är så får du hänka på!

2010-06-15 @ 19:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0