love at first sight

Hej!

Såg ett H&M paket ligga på bänken hemma idag, "nej det är inte till mig..." tänkte jag, och kände på det lite. Det var hårt och konstigt... Vad kan det här vara? tänkte jag. Men sedan klickade det till! Det är såklart mina skor!

Jag beställde dom här skorna i februari tror jag... Men dom tog slut så fort så jag fick vänta ända till nu. Men det var det lätt värt, jag älskar dom så jävla mycket! Har aldrig känt såhär för ett par skor förut :')



Ett problem bara, ser ni den lösa remmen? (om inte så är ni blinda), Så fort jag satte på mig dom och skulle gå ner för trappan så lossnade den. "JÄVLA SKIT" tänkte jag. Men sen kom jag på att jag bara ska sy fast den igen, tänker fan inte skicka tillbaka dom här skorna nu när jag väl fått dom! =) Så, jag behåller dom. 199 kr från h&m. <3333333

Kommentarer
Postat av: kricket

haha gullleee

2010-06-21 @ 21:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0