tveksamt

Hej!

Jo visst kom mina grejjer =) Men är lite besviken på den där kropps sprayen, trodde den skulle lukta godare... Nu luktade den nästan lite chili? Jaja jag ska använda den flitigt och sedan hoppas på att jag börjar tycka om den;) Haha för jag tänker inte låta den stå och bli gammal eller något,  det är slöseri med pengar:P

Bara det att nu blev jag sugen på att beställa ännu mer saker! Kommer göra av med alla mina pengar snart... Den här veckan har jag köpt saker för nästan 1000 kr... Får ta och ge mig nu. Har dessutom beställt en hudkräm och en ögonskugga ;P





Nu ska jag ta en dusch och göra hårinpackning tror jag... Fick med några gratisprover i paketet ;D Sedan ska jag vänta tills klockan blir 10 så jogge slutar jobba!
ciao!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0