första maj




Ikväll ska jag nog vara med Bella, vet inte riktigt vad vi ska hitta på men något kul blir det nog;)

Igår fick jogge dessutom nyckeln till sin nya lägenhet, kul! Så ska nog hjälpa han att flytta in imorgon :) Ser framemot det, det enda dåliga är att vi inte kommer bo grannar längre, det suger! Älskar att bara kunna gena genom buskarna när jag ska dit :D Nu får jag väl ta fram cykeln istället!

Imorgon är det fotbollsträning också, men vet inte hur mycket jag kan vara med p.g.a mina benhinnor. Har vilat en vecka nu men det är inte bättre än, orkar inte vänta längre! haha. Har smörjt med voltaren i typ en vecka också, men ingenting funkar! Vore ju en fördel om det är bra tills på våran första match på torsdag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0