mittis?

Hej! Söndag idag, det betyder träning! Är dock inte så sugen på det på grund av mina ben. Vet att jag kommer få ont, blir så less!!!

Igår kände jag för att vara lite spontan.... Så halv tio gick jag och mötte jogge som var på förfest. Ville verkligen inte bara vara hemma och ha tråkigt! Så jag satt där ett tag och sedan skulle dom på mittis såklart, men jag kände inte för att gå hem då, så jag följde med... Ritade en egen stämpel igen, och dom dumma vakterna gick på det, haha. Corroded spelade ett tag, men dom är ingenting för mig! Det är roligast då det är musik man kan dansa till! Men rätt kul hade jag i alla fall :) Jag och jogge gick hem vid halv 2, skönt att det inte blev så sent :)


innan mittlandiafestivalen förra året

Och nu sitter jag här på rummet och gruvar mig för träningen... Ska be mamma ringa och boka en tid hos kiropraktorn, har hört att det kan bero på att man har fel i ryggen?

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0