på gång igen?

Hej elin och kricki :D
Efter några önskemål kanske kanske jag ska börja blogga igen. Ja, KANSKE sa jag.... :)

Igår var det valborg. Först tänkte jag inte göra ett skit men efter lite omständigheter var jag tillslut hemma hos elin! Där var det väldigt roligt :D Tills vi åkte till Forum där det sög. Lyckades ta mig in (som vanligt) denna gång med en blå penna. Ritade en egen stämpel, inte ett dugg lik faktiskt, men det funkade! 

Efter ett tag åkte vi dock ut men det är en annan historia... Och det spelade ingen större roll för att det SÖG där! Bara raggare, gamla gubbar och bugg-musik. Väldigt tråkigt!! Fixade skjuts hem och var hemma halv 3. Helt okej kväll och lite roligare än att bara vara hemma iaf :)


Kommentarer
Postat av: Elin

haha, som kricki och jag har väntat;)

2010-05-05 @ 15:05:37
Postat av: Elin

haha, som kricki och jag har väntat ;)

2010-05-05 @ 15:17:46
Postat av: kricki

hahah huaa!

2010-05-09 @ 12:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0