allting börjar om

Jag startade datorn för att jag tänkte plugga, också sa jag till mig själv "nu ska jag inte starta internet utan bara plugga". Och se hur bra det gick. Jag kom ju på att jag måste blogga! ;)

Skönt att veckan äntligen snart är över i alla fall! Vilken skön helg jag ska ha. Inte göra någonting! :D Förutom att plugga... Måste göra klart en presentation i svenska B, ska ha ett muntligt framförande (nationellt prov). Jag ska nog jobba så mycket som möjligt innan helgen så jag kan få lite ledigt utan plugg! Smart jag är.

Så nu ska jag göra det som jag hade tänkt, PLUGGA! Ska även lyssna på massa bra musik som jag har lagt in i mp3n :) Har inte bestämt mig heller om jag sover hos jogge själv inatt (han är i Gävle) Eller om jag sover hemma. Får se helt enkelt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0