första november

Äntligen idag är det dags för klippning! Förstår att det kommer bli väldigt kort men jag gruvar mig inte. Behöver lite förändring. Att jag ser ut att vara 10 år i kort hår och kommer gråta över det sen har jag glömt bort....

Ska nog färga håret imorgon dessutom! Mörkare. Om klippningen blir bra. Skulle egentligen åkt till Östersund imorgon, men det blir på onsdag istället. Jag och Jogge hade kollat fel på hans schema.

Igår vart det middag hos farmor och farfar i deras nya lägenhet. Mysigt. Och Jogge hällde rödvin istället för vinsås på maten, hahaha. Kannorna såg ungefär likadana ut, hahaha. Kan gissa på att det inte var så gott.

Resten av dagen ska jag bara ta det lugnt! Vad skönt det var att sova vidare då jogge gick upp kvart över fem ;) Så jag ska njuta av att äntligen vara ledig! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0