fotboll utan att springa

Hej! Orkade inte blogga imorse på tåget. Jag sov istället. Sedan har jag inte haft ett skit att blogga om heller. Åkte skridskor idag på idrotten, rätt så kul! Vi körde även fotboll med skridskor! Skitsvårt haha, det kändes som att man försökte spela fotboll utan att kunna springa riktigt. Man bara vinglade fram!

Just nu är jag i lägenheten i stan i alla fall. TRÖTT! som vanligt. Kanske skulle passa på att lägga sig klockan åtta eller något idag, när man ändå inte har så mycket bättre för sig. Låter rätt skönt. Skulle nästan kunna somna nu!

Är så sjukt glad över att det är fredag imorgon. Gillar inte fredagar så mycket men det är trots allt sista dagen och läraren lovade att vi skulle få sluta två. Skönt. Dessutom är det risgrynsgröt till lunch, love it! Jag och Jossan ska även vara guider en timme på morgonen, åt 95or som ska komma och kolla på skolan/linjen. Haha, hoppas det går bra. Fredagen tänkte jag i alla fall spendera med min bästa pojkvän.
Kan man annat än älska fredagsmys!?

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0