fredag

Skrev jag verkligen ingenting igår? Tror inte det... Hade inte tid faktiskt!

Började dagen med att åka bil till skolan med pappa, skönt!! Hade en massa kommunikations/ledarskaps övningar hela dagen. Slutade halv 3, sjukt sent för att vara fredag! Men det gjorde ingenting att missa två-tåget, för kunde ändå åka med pappa hem. Mötte även upp jogge som också skulle åka, och jonna med! Gick på stan lite innan, lyckades äntligen hitta ett par skor.

Dom här köpte jag, från dinsko

Vi åkte hem vid fyra, kom hem fem. Då följde jag med jogge hem på en gång. Vi åt pizza och sen kollade vi på idol och "street dance 3D" tills jag somnade. Sen sov jag helt enkelt! Och jag vaknade för ett tag sen. Idag hoppas jag det händer något kul! Tråk jogge sover som en stock!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0