funderingar

Nej, jag är för dålig på att blogga! Men den här veckan har varit sjukt jobbig. Jobbigare än vanligt. Inte på grund av läxor och skolan och sånt utan för att jag har varit så sjukt trött!

Är helt slut just nu. Vill bara lägga mig ner och sova tills det blir fredags typ. Måste få sova ut! Känner mig dessutom sjuk, halsen känns inte så bra och jag har ont i huvudet. Jobbigt!

Är det bara jag som är irriterad över att det är mörkt ute när man går till skolan och sen mörkt ute då man går hem? Så jävla tråkigt. Det är kolsvart och klockan är typ 4! Känns som att den är minst 7.

Sitter på tåget på väg hem nu i alla fall. Vart tvungen att åka sena tåget idag, vi fick en ny mattelärare. Fast vi har bara 5 veckor kvar? Aja. Men jag har tur, brukar bara åka det sena tåget hem typ en gång var tredje vecka om jag gissar rätt. Lite jobbigt att det vart en sån dag idag! Men ska väl vara glad att jag inte behöver göra det oftare, det hade varit sjukt jobbigt! Ingen bild har jag heller. Ni får nöja er med en tråkig text!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0