inception

Ska möta jogge på shell halv tio. Han slutar jobba då. Men vad ska jag göra tills dess? Idol börjar om en hel timme och det är förresten inte ens kul att kolla på... åh :( Det är nästan jobbigt att vara ledig länge. Man blir så rastlös!

Ikväll ska vi kanske kolla på inception. Vi försökte göra det för nån kväll sen men det gick inte så bra. Man måste verkligen hänga med på den filmen! Den verkar vara väldigt invecklad och krånglig, haha. Såg ca 10 minuter innan jag var så trött så jag nästan somnade. Klockan var i och för sig nästan ett på natten. Så vi bestämde oss för att se den en annan dag istället... Kanske ikväll?

En sak jag ska prova ikväll är i alla fall marabous nya choklad, vit choklad. Kan nog vara riktigt gott!

Nån som provat?

Kommentarer
Postat av: Fröken Lövgren

Den smakade fruktansvärt! Sitter å äter den å det går nästan inte... :S Fy för den!

Rekomenderar verkligen inte att köpa en helt själv för att prova.

2010-11-05 @ 21:43:45
URL: http://sjatteoktober.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0