jag gillar dom röda bäst



Skön dag idag!! Kom till skolan klockan tio, gymmade lite och efter det hade jag svenska en timme. Eller egentligen hade jag svenska mer än en timme, men jag jobbade klart uppgiften det snabbaste jag kunde så jag kunde sticka iväg till tåget. Så nu är jag på tåget. ASSKÖNT! :D

När jag kommer hem ska jag nog plugga lite matte och sedan packa inför imorn, ska nog sova i stan då hade jag tänkt... Älsk ska åka till gävle i två dagar, så då kan jag lika gärna sova i stan. Inte så skönt att sova i lägenheten själv, eller i min säng hemma. Eller ska jag sova hemma ändå? Det var ett tag sedan. Aja, det blir i alla fall en natt i stan. Och påminn mig om att jag måste ladda min mp3!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0