jag har gått för långt, kan inte sluta gå

Åh! Jag är galen i kläder. Men jag vet aldrig vad jag ska köpa eller var jag ska börja. Så jag köper aldrig något. Ond cirkel? JA! Kan dessutom inte handla om jag vet att jag inte har så mycket pengar. Då tänker jag bara på att jag inte kommer ha några pengar kvar efter. Och jag hatar att vara fattig så då köper jag aldrig något. Eller så köper jag något som jag inte riktigt tycker om eftersom att det var billigare än det jag egentligen ville ha. Blir ju galen snart! Haha. Längtar tills jag vinner pengar (ja, en vacker dag ska jag göra det!) för guuuud vad jag ska shoppa då. Helt galet.

Det nästa jag måste köpa är ett par nya boots och en klänning eller något att ha på fotbollsgalan mitt lag ska ha. Får se hur det går med det...

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0