jag siktar mot toppen så långt jag kan nå

Fan, det är inte bra att ha nylonstrumpbyxor då man har en katt i knät som sätter in klorna i benen då den gosar. Känns lite onödigt att strumpbyxorna går sönder på grund av det... haha.

Sitter och lyssnar på "mikrofonkåt" av september nu.
Och tänker på att jag älskar dessa skorna:

Hatar dock att de är av så dålig kvalitet. Såhär vart dom när jag gick upp för trappan första gången. Men man får väl vad man betalar för... 199 kr var inte så farligt och det går alltid att laga med nål och tråd!

Fick för övrigt min halsduk och mina vantar idag! Stor och mysig halsduk. Ska nog önska mig en till i en annan färg i julklapp. Den är perfekt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0